Salam & welcome everyone

This blog is the expression of my passion in blog comping (contests, giveaways, lucky draws) esp in year 2010 and early 2011 when I was abroad/on study leave.

Currently, due to time constraint, this blog is somehow dormant as I'm now diverting my enthusiastic & obsession towards offline contests :)

Kindly visit my other blog :
Miles of Smiles .

and do feel free to email me at:
suzie284@yahoo.com

Thanks!

Pages

Wednesday, 15 June 2011

2nd GA : potretkan AKU


me joining the above GA, due tonite 11 pm

to join, click on the banner!

me tag:
ifa
miza
cik puan hady

ni pic solo me



kenapa me join contest ni:
sbb me nak menang!

kenapa me nak menang?
sebab kalau me menang, me dapat hadiah!

kenapa me nak dapat hadiah?
sebab kalau me dapat hadiah, hadiah ni sgt besh!

kenapa hadiah ni sgt besh?
sbb hadiah POTRET tu!!!

kenapa hadiah potret tu besh?
hadiah ni besh sebb seumur hidup me selama 35 tahun, tak pernah me potretkan wajah me, setakat gambar dari kamera tu, rasanya mau cecah puluh2 ribu keping dh :p me spesis giler bergambar

sekian, tq sbb sudi baca!



1 comments:

Azmie said...

thanks kak join GA neh.. entry menarik.. apa2 pun kita sama2 tunggu pemenangnya ok.. saya pulak yang berdebar2 ntah siapalah bakal 5 pemenang yg akan dipotretkan nanti..
okeh gud luck untuk akak yer.. =)

 
Updated by SyamilaMohd