Salam & welcome everyone

This blog is the expression of my passion in blog comping (contests, giveaways, lucky draws) esp in year 2010 and early 2011 when I was abroad/on study leave.

Currently, due to time constraint, this blog is somehow dormant as I'm now diverting my enthusiastic & obsession towards offline contests :)

Kindly visit my other blog :
Miles of Smiles .

and do feel free to email me at:
suzie284@yahoo.com

Thanks!

Pages

Sunday, 5 December 2010

NOIR JEWELRY GIVEAWAY

 
Noir Jewelry GA kini kembali!
semua pun dah tak sbr nak join, itu sudah pasti
Cincin kristal, cincin bling2 ada di sini

Pelbagai bracelet menawan hati
 


Gelang Mutiara

















Kerongsang custom made bermutu tinggi
ekslusif buatannya tidak syak lagi

Kerongsang ready made pun rekaan terkini
melaram untuk sidia, juga untuk kepuasan diri sendiri



set rantai elegan ingin ku miliki
set mutiara & kristal pilihan sanubari
Noir Jewelry giveaway jom sertai
ada rezeki boleh -menang 1 box kerongsang polimer-> free!

SET MUTIARA +KRISTAL


























jom ramai2 serbu Noir Jewelry yesszaaaa!mari mari mari!!  


GA " BEST anniversary GIFT for MY HUBBY"


me joining the above GA, due 10 dec

to join, click HERE!

GA task:

Buat entry ttg hadiah anniversary yang BEST sekali utk MY HUBBY.Tak kisah la nak suggest apa2 pun,tp budget mesti bawah RM 100...mencabar minda gk kan?---ooohhhh sungguh mencabar, sbb tak boleh nak suggest bagi brg2 branded or mahal like iphone, PS2, jam tgn etc :p

anyway, kat bwh ni suggestion me:

me believe that for every wedding anniversary, ta kiralah yg ke-berapa pun, the gift must be something yg memorable plus romantic...has long-lasting effect and within budget ;)

suggestion 1 : mama rayyan to prepare an own made personalized voucher redeemable only by her husband...boleh buat 3 vouchers which means i love u, and also simbolik thn ke-3 anniversary lan...like voucher 1 : free special massage, voucher 2 : free breakfast on bed, voucher 3 : free apa2lah yg ur hubby suka - u ajer yg tau kan...simple yet sweet voucher will do, like u letak ur lips pic lps u pakai lipstick tebal2 heheh


suggestion 2 : go for watching movie together- sbb wedding anniversary kan...so mama rayyan boleh amik yg gold class punya seating...below RM100 pastinya -- cthnya GSC Gold Class Cinema

kalau tak silap, ratenya lebih kurang RM45 for the ticket + RM15 surchage = RM60
Inclusive of a drink and blanket. Oh, also a small pillow.--best kan menghabiskan masa berdua2an dgn yg tersayang :) bukan selalu pun
Gold Class Cinema At GSC Signature Gardens



suggestion 3 : a romantic dinner at any restaurant yg ada romantic mood setting, cthnya Restoran Istana Bambu kat Ampang, and any restaurant pun ok--yg penting "romantic mood+setting" hehhehhe




 ni pic adik me & adik ipar me with their boy masa celebrate their wedding anniversary kat restoran ni (8/8/2010)


last but not least, suggestion 4 : sbb kalau ladies fancy to have sexy lingerie, why not give ur hubby a set of boxer/shorts plus brief/underware plus stockings from his fav brand ...or even a pair of pyjamas, yg branded would be lovely as wedding anniversary gift...nicely wrapped in a box...sounds simple, tp byk kegunaan tu...even pakai hari2 tu...me yakin memang bwh RM100 ni kalau nak beli these stuff :)


done!!

GIVE AWAY SEMPENA BIRTHDAY YG KE-27,KE-4,KE-28 & ANNIVERSARY KE-5

Due Date 15 Dis 2010
 
me joining the above GA

to join, click HERE!

GA task #1:
1 happening birthday celebration pic yg u olz penah buat

nilah antara bday pic celebration--happening and meriah sbb buat kat KFC kan...ada byk games, hadiah2 from KFC, dpt bday cake free dari KFC. ada maskot Chicky, and me dpt get together dgn kwn2 me gak :p

GA task #2:
Dlm en3 tu,cerita serba ckit psl biz kami ni 
 
GA ni dianjurkan dan disponsor oleh:

ada byk produk by Aliff Fadzilah Enterprise ni...antaranya
AGAR-AGAR KERING BIASA/TRADISIONAL
RM30/KG
 
KUIH REMPEYEK  
RM12.50/50 BIJI


KUIH PUTU KACANG
RM12.50/50 BIJI


KUIH BAKAR SANTAN
RM12.50/50 BIJI


KUIH LOYANG/GOYANG (MANIS/PEDAS)
RM12.50/50 BIJI
KUIH MAZOLA
RM15/50 BIJI

KUIH BAULU CERMAI
RM12.50/50 BIJI

KUIH BAULU IKAN
RM15/50 EKOR



KUIH CAKAR AYAM
RM15/50 BIJI
 
RM10/box
Harga Sebenar RM12
Caj penghantaran RM8/box
Percuma penghantaran untuk sekitar Bukit Mertajam

 Dalam box ni ada :
Milk Choc Filling Badam 4 pcs
( yg brown suci tu... )
White Choc Flavor Orange 3 pcs
( bga ros yg kiut tu... )
Marble ( White + Dark ) 3 pcs
( yg senget tu, btk apa eh? )
Dark Choc 4 pcs
( yg kaler putih pink tu... )
Coffee Bean Choc ( White + Milk ) 8 pcs
( yg btk coffee bean tu... :-P )

 Tengok ckit dalam keadaan melintang

 Available : 11 9 boxes only

 Seal dgn plastik b4 tutup dgn cover ye...

Gieyana's LovE ConteST


me joining the above contest, due 6 dec

to join, click HERE!

here is my pic entry..

~pic ni menggambarkan kegembiraan, kasih sayang, riang ria.... me, hubby & and our 2 boys--golek2 bersantai kat tmn putrajaya--and weolls satu family dressed in red kaler--sehati sejiwa!!!~


ANAK-ANAKKU COMEL BERGAYA CONTEST


me joining the above contest, due 15 dec

to join, click HERE

here is my pic entry..

baby's name : Ahmad Ariff Shah
age : 20 months

BABY WITH COSTUME CONTEST

me joining this contest

TAJUK CONTEST : BABY WITH COSTUME CONTEST
PENGANJUR: MAMA AIMAN
PENAJA: PAPA AIMAN (www.awokpenyu.com)
TARIKH TUTUP: 22 DISEMBER 2010

here is my pic entry..
baby's name : Ahmad Ariff Shah
current age : 20 months (pic ni diambil masa Ariff berumur 8 bln)

nama ibu : Suzi @ Mama Zharfan
email : suzie284@yahoo.com

~gambar pic Ariff in ladybird/ladybug costume ni diambil oleh mama nya ie me lah tu..sajer suka2--sbb me rasa babies nampak cute kalau pakai costume :) 
pic ni telah 'dicuri' ie diguna tanpa kebenaran me oleh pihak supermarket Mydin sbg banner baby contest (july 2010)..
so Ariff dpt glamer free ajer--me tak dpt nak follow up utk sue or claim byran  ke apa sbb me kat UK kan...
note to penganjur+penaja : me akan balik ke Msia bln Mac nanti--kot2 ler ada rezeki and  terpilih sbg pemenang kan, so me boleh attend photoshoot tu bln Mac 2011 yer .
thanks for organizing such a great contest!~

Baby In Black @ White Contest by Mama_Balqis


me joining the above contest, due 31 jan.
the contest is Sempena Birthday Balqis Yang ke 3 tahun

to join, click HERE!

prizes are sponsored by..


here is my pic entry..

baby's name : Ahmad Ariff Shah
age : 20 months
DOB : 15/4/2009

to balqis,

happy 3rd bday!!
Auntie doakan moga2 Balqis membesar jd anak yg solehah, comel, cemerlang dlm study and sukses dunia akhirat...
Amiin

 
Updated by SyamilaMohd